Fånga katten!

 

Att fota något som konstant rör sig är ganska knepigt. Det kräver rätt inställning och tålamod. Och kanske lite tur.

Min utmaning är att lyckas fota en bra bild på vår yngsta, Sonja. Hon är aldrig still. Så fort jag sätter mig ned på huk kommer hon galopperande mot mig. Visst, perfekt för att fota objekt i rörelse, men så ini helvete svårt att hinna fokusera…

Så här delar jag med mig av några bilder i mitt försök att få till en bra bild på det lilla monstret. Kommentera gärna!

 

Kommentera

