Alla är vi fotografer

Har under hösten följt Johan Rheborgs och Henrik Schyfferts serie ”Alla är fotografer” och jag kan varmt rekommendera den för alla fotointresserade. Ni hittar den på SVT Play.

Det sista avsnittet var nog det tema som jag kände representerade min fotostil allra bäst. Jag är inte den som i första taget fotar människor utan trivs bäst när jag är ensam med kameran och får fokusera på detaljen. Kanske ni som följer min blogg märkt vid det här laget…

Men hela serien har varit en inspiration och fått mig att kanske våga lite extra när jag ger mig iväg ut med kameran. Kanske till och med att jag kommer börja våga fota människor? Aha! En utmaning. Skulle nog bli ett av mina uppdrag om det hade varit jag.

Det finns alltid utrymme för utveckling 😉 Vad är din utmaning?

 

Kommentera

